Prime Solutions ofera urmatoarele servicii IT:

  • Servicii de consultanta generala
  • Servicii audio vizual :
    • Videoproiectoare
    • Audio-conferinţă
    • Video-conferinţă
    • Teleprezență
    • Video-wall
    • Sisteme interactive multimedia de prezentare
    • Sonorizare
  • Servicii de evaluare IT
  • Servicii de implementare si migrare
  • Servicii de asistenta tehnica
  • Servici de implementare si support pentru software:
    • instalare si configurare software;
    • managementul patch-urilor de software;
  • Servicii de reparații, întreținere și suport pentru echipamente aflate în garanție și post garanție
  • Servicii de optimizare infrastructura
  • Servicii de Securitate IT
    • Servicii de Securitate Internet si Intranet;
    • Implementare politici de Securitate IT;
    • Solutii antivirusi;
    • Managementul operatiilor de back-up;

Servicii IT&C

Puteți apela la Prime Solutions pentru:

  • Servicii de reparații și mentenanță pentru orice tipuri și brand-uri de echipamente IT
  • Intervenții rapide, on site, în 24 de ore
  • Timp scurt de livrare a pieselor și consumabilelor originale
  • Revizii periodice pentru functionarea permanentă în condiții optime a echipamentelor și previzionarea din timp a eventualelor înlocuiri de piese
  • Reducerea costurilor totale de exploatare și posibilitatea estimării și bugetării acestora pe termen lung
  • Monitorizarea facilă a costurilor pe echipamente și locații
  • Diagnoza gradului de uzură
  • Audit şi consultanţă pentru alegerea soluţiei optime (hardware, software, de comunicaţie)
  • Proiectarea sistemelor complexe de calcul şi stocare date
  • Proiectarea şi implementarea reţelelor de date conform standardelor internaţionale
  • Execuţia sistemelor de cablare structurată, efectuată de specialiști certificaţi
  • Testare şi certificare reţele în vederea acordării garanţiei de performanţă extinsă (25 de ani)
  • Mentenanţă, revizii periodice, asistenţă tehnică în garanţie şi post-garanţie
  • Implementare infrastructuri şi aplicaţii software

Servicii Standard

În afara acestor game de servicii profesionale, sunt disponibile ca servicii standard:

  • Service în garanţie: service asigurat gratuit pe baza certificatului de garanţie emis de Prime Solutions la sediul din Pitesti, precum şi asistenţă tehnică înainte şi după vânzare.
  • Servicii de tip “Extended Warranty” – posibilitatea extinderii garanţiei pentru diverse game de produse de la perioada de garanţie standard (1 an sau 3 ani) la o perioadă mai lunga (3 ani, respectiv 4 sau 5 ani).

Beneficiile dumneavoastră

  • Reducerea costurilor
  • Eliminarea timpilor morți cauzați de perioadele de nefuncționare a echipamentelor
  • Ciclu de viată mai mare pentru echipamente
  • Amortizarea mai rapidă a investiției
  • Implicit, un nivel crescut de eficiență în activitatea companiei dumneavoastră

Consultanță IT&C

În prezent, cu ajutorul experienței acumulate compania Prime Solutions este capabilă să ofere servicii de consultanță IT&C la cel mai înalt nivel:

  • Servicii de asistență specializată
  • Suport în alegerea soluțiilor IT&C – servicii de consultanță generală în legatură cu analiza cerințelor funcționale, definirea cerințelor tehnice și asistență in vederea selecției și a implementării soluțiilor informatice. Prime Solutions ajută clienții să construiască strategii IT pe termen mediu și lung care să susțină evoluția companiilor lor și care să ii ajute să atingă obiectivele de competitivitate și de performanță dorite.
  • Designul soluțiilor IT&C – oferim servicii tehnice de suport prin care putem acoperi și necesarul de expertiză tehnică necesară pentru punerea în practică a acestor strategii, atât din punct de vedere al implementării unor soluții de aplicații și infrastructură, cât și pentru realizarea serviciilor de întreținere și suport al acestor soluții, după tranziția în producție. Aceste servicii tehnice sunt destinate în special firmelor mici și mijlocii, care nu dețin resursele umane specializate care să poată rezolva punctual probleme de configurare tehnica sau incidente în operare. Astfel de firme, pentru care anvergura infrastructurii sistemelor informatice nu justifică organizarea unui departament IT propriu, sunt clienții tipici ai serviciilor de outsourcing pe care le oferim.